loading...
ایرانیان بوک
محسن اریا نژاد بازدید : 154 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

1 دانلود رمان خوبی هایش را ببین | ریچل گیبسون (PDF و موبایل) نام رمان : خوبی هایش را ببین

2 دانلود رمان خوبی هایش را ببین | ریچل گیبسون (PDF و موبایل) نویسنده : ریچل گیبسون – مترجم : nelly73-8 کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان خوبی هایش را ببین | ریچل گیبسون (PDF و موبایل) حجم کتاب : ۳٫۰ (پی دی اف) – ۰٫۲ (پرنیان) – ۰٫۸ (کتابچه) – ۰٫۲ (ePub) – اندروید ۰٫۷ (APK)

11 دانلود رمان خوبی هایش را ببین | ریچل گیبسون (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف

4 دانلود رمان خوبی هایش را ببین | ریچل گیبسون (PDF و موبایل) تعداد صفحات : ۲۸۸


21 دانلود رمان خوبی هایش را ببین | ریچل گیبسون (PDF و موبایل) قسمتی از متن رمان :


«از بین تمام بار های پر از دود سیگار سیاتل او مجبور بود به بار loose screwپا بذاره. جایی که من چهار شب در هفته اونجا در حال پخش کردن بطری های آبجو و خاموش کردن ته مانده ی سیگار ها بودم. در حالیکه کیفش را روی پیشخوان بار می گذاشت چند تار موی سیاه و بی پروا کنار پیشانیش افتاد.
- یه آبجوی هنری برام بیار.
مرد گفت. صدایش به نرمی یک پارچه ی مخمل بود.
-… و یکم عجله براش به خرج بده عزیزم، من تمام روزو وقت ندارم.
من همیشه در کمین مردایی از تاریکی و بد رفتار بودم. یک نگاه و من فهمیدم که این مرد به تاریکی و بدی یک طوفان ویران کننده ست.
پرسیدم:
- بطری یا لیوان؟
سیگاری روشن کرد و پشت ابری از دود به من نگاه کرد.چشم های آبی بهشتی اش همینکه تا جلوی بلوزم پایین آمد، پر از گناه شد. یک طرف دهانش بالا پرید و جواب داد:
- بطری.
یک بطری هنری از فریزر بیرون آورذم ، در آن را باز کردم و روی پیشخوان به طرفش سراندم.
- سی دلار چهل سنت.
با یکی از دست های بزرگش بطری را چنگ زد و به طرف لب هایش برد. در حالی که چند کام طولانی از بطری می گرفت چشم هایش به من خیره بودند. وقتی بطری را پایین اورد حبب های آبجو بلند شدند و چند قطره آب جو روی لب پایینش را لیسید. میتوانستم حس آن را پشت زانوانم حس کنم.
- اسمت چیه؟

                                                 قیمت 1000 تومان
   برای پرداخت آنلاین از درگاه زیر استفاده کنید

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 701
  • بازدید کلی : 7,423